Mina 100 000 första besökare och en 45:e plats på knufflistan, bloggandet fortsätter!

Idag har min blogg fått över 100 000 besök. Kul! Det känns givetvis väldigt roligt att så många besöker min blogg och att så många återkommer. Det förs en ganska livlig debatt och diskussion på min blogg och det är ju just det som är meningen. Åsikter ska brytas och jag gillar att få mina åsikter och idéer prövade. Det för debatten framåt. Jag tar också åt mig av goda argument och blir jag övertygad om att jag har fel, ja då är jag inte sämre än att jag ändrar mig. Politiska diskussioner måste handla om att ge och att ta. Alltför ofta handlar, tyvärr, den politiska debatten om att slå varandra i huvudet med mer eller mindre bra argument. Det för inte samhällsutvecklingen framåt. Politiker och politiska partiet skulle må bra av att lyssna mer och att prata mindre. Just detta är syftet med min blogg, att få höra vad ni tycker och att få ta del av era åsikter.

Jag är också stolt över att ha tagit mig in  på 50-i topp listan på KNUFF. Jag är på 45:e plats. Hedrande och roligt.

Min blogg är fortfarande hyggligt ny och bara i början av dess utveckling. Jag tar därför gärna emot tips och idéer på hur den kan bli bättre. Hör av er!

7 kommentarer

Under Kent Persson

7 svar till “Mina 100 000 första besökare och en 45:e plats på knufflistan, bloggandet fortsätter!

  1. Tack Mary! Det är kul att bloggandet ger resultat och att det på något sätt uppskattas.

  2. Får hälsa dig välkommen i knuff-liste-gänget, Kent :-)

  3. Kent,

    stort grattis även om det nu bara var en tidsfråga med tanke på ditt enträgna ‘gödslande’ med inlägg ;-). Keep up the blogging¿

  4. Din förhållandevis stora öppenhet och villighet att diskutera förutsättningslöst gjorde nog knufflisteplaceringen till en ren tidsfråga. Keep it up!

  5. Hej Marcus!

    Tack! Som sagt, mitt bloggande är bara i början, så man lär sig allt mer ju mer man håller på. Jag är på väg att hitta rätt, men ibland blir det fel i alla fall :) Öppenhet och diskussioner när åsikter kan brytas i positiva ordalag är det jag vill ha. Goda argument ska man ta till sig av och det är aldrig för sent att ändra sig. Så vill jag att bloggandet ska vara och det är dit jag har riktningen inställd. Återstår att se om jag lyckas.

Kommentera

